helt slut men med vinterplågor!

Är helt slut och jag vet inte varför. Har fått tillbaka min hosta så det är vel antagligen den som tar kål på mig. Ska alldeles snart börja fixa iordning mig. Ska ju till en vän som har fyllt i veckan för lite firande! Är egentligen pepp för någonting men känner mig taskig annars då jag har sagt att jag ska komma! Ska med en buss in till stan som går halv sex, går inga bra bussar ifrån mig så min pappa ska köra mig till den andra bussen!

Jag har hunnit fota lite, hoppas det blir bra. Glömde sladden hos mamma så måste förbi mamma och hämta sladden och sen hämta något usb minne som jag kan ge till min lärare med alla bilder, har ingen brännare här nämligen!
Ska gå ner och ta lite hostmedicin och ta en lång varm dusch! Dagens outfit kommer lite senare sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback