God Morgon på er!

God morgon på er så här på juldagsmorgonen.
Här sitter jag åter igen i sängen med laptopen, nu kan ju iallfall säga så här det blir ju fler inlägg nu framöver. Då blir ni glada vel? Jag tror min blogg kommer bli bättre nu, nu kan jag göra precis vad jag vill med denna.. YES!

Nu sitter jag och håller tummarna för att inte våra grannar har larmat för dom har hand om våran kanin nu över julafton och juldagen när dom är borta på landet. Jag kommer hem före dom ikväll, ska ringa till pappa snart tänkte jag!
Sitter och lyssnar på lite trance/harstyle som emil skicka inatt till mig. riktigt bra är det :D

Juste glömde berätta jag gick i sömnen inatt och hämtade chocklad.. hahah hittade två bitar vid kudden.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback