God Kväll!!

Fikat med tjejorna var mycket trevligt, åt en kyckling file med pommes och två olika såser på Steve´s som vi satt på hela kvällen.. Det var riktigt gott ska ni veta.. Vi pratade om allt från juldagen till nyår till nathalies resa till allt.. Vi fem tjejor har inte träffats tillsammans på väldigt länge så det var mycket roligt. Sist var nog halloween.

Sitter här nyduschad och har smört in mig med LdB bodylotion med lukt av jordbubb, så nu luktar jag gott och har ny tvättat hår. Kommer sova gott inatt, och ingen bråtska att gå upp heller, Gud så skönt! Julafton snart också..

Imorgon blir det att städa lägenheten med jörgen och bror och sedan in till stan för att träffa ida och köpa förköpsbiljetter till juldagen som blir på nationernas och 55:an.. Snart dags!

Klarade spelet förut också, jälvar i mig vad bra jag är! Ni vet spelet jag var så arg över som jag skrev om i några tidigare inlägg!

Nu ska jag läsa lite bloggar och se lite tv... ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: linda

ooh ja, det hoppas jag med x)

Postat av: Mimmi

svar: Ohja, min kväll är mys :) nu ska jag slå in julklappar och mysa med pojkvännen :)

2008-12-22 @ 22:39:20
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Andreas

oj det låter trevligt! :)



Ha en underbar kväll nu!

2008-12-22 @ 22:50:08
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback