god Jul på er!

God kväll så här på julaftons kvällen..
Ligger här med min nya älskling i knät i sängen och kollar lite halft på tv och dricker julmust. Har varit ute och åkt lite bil med nathalie och tobbe, det var halt ute märkte vi också. Det var lite kul.. Blev ingen madde, har sådan magvärk. Jag hatar min mage.. Ska lägga ifrån mig datorn för att stänga dörren för det gjorde dom inte förut när dom hämtade tosse för hans kvälls promenad.. dålig stil tycker jag! hihi!

Imorgon är det utgång som står på schemat och det är jag som håller i förfesten. Tjejorna och grabbarna kommer till mig runt sju tiden så ska till pappa imorgon runt fyra tiden för att fixa lite.. Sen vid elva blir det ta bussen in till stan för utgång på 55:an och sedan nationernas, ses vi där?

Har fått musik också så lyssnar lite haft. ska fortsätta att kolla på tv nu.. Hoppas ni har haft en jätte bra jul..
godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack så jätte mycket! Hoppas du fick en underbar jul och vad jag fick ska jag ta upp i blogen så snart som möjligt hoppas jag :)



Ha en underbar kväll!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback