FUCKING CHRISTMAS IMORGON

Ska snart till bussen för att åka in till stan och träffa min bästa vän ida för att köpa förköpsbiljetter till juldagen och lite alkohol. Sitter och lyssnar på musik, jul musik så klart. Dock remixer eftersom jag är tokig i trance så älskar jag ju remixer med olika låtar också, nu lyssnar jag på basshunter - tänd ett ljus.. den tog dock slut nu så nu kom basshunter - jungel bells.. höhö! eller något!!

IMORGON ÄR DET FUCKING CHRISTMAS som jörgen säger... Jag längtar faktiskt, jag är sugen på att kolla vad det är i det stora paketet till mig, kanske min dröm blir sann och det ligger bärbar datorn, dock tvivlar jag på det starkt. kanske tallrikar eller något tills man flyttar hemmifrån, då blir jag riktigt besvikien för det har jag absolut inte önskat mig..
fan vad fjortis jag lät där, illa! Sorry eller något!!

Ni kanske märker att jag har bra "humörsväningar" nu? Som jag har skrivit förut, mitt humör går upp och ner, inom en timme kan jag hata allt.. men sånt är livet.. Nu ska jag fixa det sista och dra mig in till stan

Juste har jag glömt att nämna att det är FUCKING CHRISTMAS IMORGON eller?



Jag vill ha värme, nu är det bara kallt.. sommarvärme på julen skulle vara bra..
står och väntar på bussen in till stan i sommras

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Tack du! Detsamma :) Nu är det inte långt kvar till julafton :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback