eh japp japp!

Just nu är jag på världens dåligaste humör, fick inte upp bilen rätt upp på gargeuppfraten så blev tjurig och la i handbromsen och gick ut ur bilen. Det kan jag inte göra sen när jag får mitt körkort.. men blir så sur på pappa.. men men väntar på mat nu, vitlökspotatis något och lövbiff. mumsigt värre!! Ikväll blir det som sagt en hemmakväll, hur tråkigt som helst men men vad ska man göra? Vad gör ni ikväll då alla ?? Kanske har roligare än mig?

nu ska jag ta en huvudvärkstablett och invänta att nathalie ska ringa mig.. ser om det blir några mer inlägg, kan ju bli så att jag somnar i soffan, gäspa under hela bilresan hem förut medans jag sjöng med på en skiva jag gjorde i januari.. hoho!!


Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik.

tack så mycket:)

vad gör du?


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback