dansa, sjunga och städa!

Jag har kommit fram till en sak, varje gång jag ska städa sätter jag på mig kläder och höjer volymen och dansar och sjunger sådär ljuvligt för mig själv. Samma sak på helgerna när man ska klä på sig, då sätter jag på mobilen med högtalarna och höjer och går runt och sjunger och springer fram och tillbaka till toaletten i underkläder och oftast frågar min syster vad jag håller på med. Är jag på riktigt bra humör så brukar jag till och med ta borsten och lossas att det är en mikrofon. Gör ni också det?

Nej ska fortsätta städa nu och packa!





snyggve

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Vad skönt för dig :) Enegelsa b läser jag inte heller, det får vi se om jag väljer till trean men det tror jag faktiskt inte jag orkar.

Jo, jag måste läsa vidare efter gymnasiet.. annars kommer jag aldrig få de jobb jag vill ha tyvärr :/

Vad skönt att höra :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback