dags för sängen snart....

Mätt och belåten och lyssnar tydligen på fonky fresh. Länge sedan! Ska snart hoppa i säng och se lite på tv, från klockan åtta är min tv på. då mina favoritprogram visas!
20:00 - 21:00 - Ugly betty
21:00 - 22:00 - DH
22:00 - 23:00 - Dödligt fångst
så ska bädda ner mig i sängen och dricka lite cola och äta lite choklad. mumsigt!!
men nu ska jag ringa mimmi och fråga om hon vill med ut och röka! som sagt vi ringer till varandra när vi vill röka, hihi! moget va?

Jag var äkligt cool förra sommaren i ekholmen!

Kommentarer
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

aha vad skönt då :D haha ascool ;)

Postat av: Magda

hehe.

nee man orkar verkligen inget mer :P

2008-12-02 @ 20:28:13
URL: http://bokstavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback