dags för sängaaa

Nu börjar min huvudvärk komma tillbaka så ska gå och lägga mig i sängen och se lite på tv!
Imorgon har jag körlektion klockan kvart i tio har jag för mig att det var, efter det får jag se hur jag mår om jag stannar kvar på skolan och pluggar lite teori. Annars blir det hem och sova eller plugga teori. Snart dags!!

Vårdcentralen har inte ringt än, blir ju nästan galen på skiten. men sängen var det som kallade!
Ikväll blir det mumsigt mat också, kycklingbugare. Jag lovar er kycklingburgare än mycket godare än vanliga hamburgare.. Det är en helt annan smak och dom smakar gudomligt gott!! Ett tips till er!



jag på min födelsedag förra året när jag fyllde 17 år

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaha, usch då :/ du får krya på dig då :)

Hihi, tack :)

Kram !


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback