Dags att röra sig!

Jag orkar inte lägga upp dagens outfit faktiskt, för den är riktigt tråkig. Jag har så dålig fantasi och är sjukt trött på leggins, så blir mina favorit jeans, dom jeansen som jag har på mig på min visningsbild till vänster. Sen ett vitt linne och en stor svart tröja med lite tryck på, lite olika färger.. Håret uppsatt med lite tupperat.. Sånt är livet ibland, nu vill jag inte gå till ågatan iallfall, hihii!!

Ska gå till bussen om ca 20 minuter så ska fixa det sista nu och röra mig neråt och se vilken jacka det blir, skor är ju sjävklart, mina gympa skor.. behöver ett par nya!!

Ha en kul freedag kväll läsare så skriver jag igen imorgon.. får se om det tags några bilder under kvällen! Vet inte om det bara blir jag och tobbe eller resten av grabbarna också... puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback