Dagboken!

Igår kollade jag på dagboken efter gossip girl! I början höll jag på att stänga av men gav filmen en chans! Slutade med att jag sitter i tårar och vill se filmen igen! Så jävla underbart bra film! Och efter tag när jag fattade handligen började skrika som en jude (utryck jag har)! Ska nog se den igen!

Säger så här har ni inte sett dagboken, SE DEN! helt jälva underbar kärleksfilm! Dock ska man nog inte se den om man känner sig ensam för då förstorar man upp allt!
Handlar om en rik tjej och en fattig kille. Den fattiga killen noah vill gå ut på en dejt med allie (rika tjejen) och allt är en sommarflört och sen får man se vad som händer under alla år dom är ifrån varandra. så jälva sorlig!

Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback