bege mig till min pappa

ska packa ner datorn och bege mig hem till pappa för att fixa innan förfesten nu. Lyssnar på samma låt om och om igen, jag verkligen älskar den, får nästan gåshud varje gång jag lyssnar på den.. Har kopplat in mina högtalare till datorn också, jag menar ljudet från en laptop är inget bra.

Ikväll ska jag öppna mer paket, hoppas det ligger lite pengar där.. tänkte nämligen gå upp till centrum förut för att köpa groggvirke och kom på att jag äger 5 kr just nu.. så lite körigt är det allt just nu.. sen går busskortet ut om 2 dagar också.. men tänk om inte ica är öppet ikväll? fast det är ju söndag idag så det borde vara öppet till åtta som det ska, eller? :O nu blev jag lite orolig här faktiskt..

Aja datorn ska ner ja.. får se om det blir några mer inlägg för ikväll, eller ja det blir det ska visa er vad jag ska ha på mig ikväll tänkte jag... (om jag hinner så att säga.. )

hej hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback