yrar som fan

Nu känner jag mig fräsch, nyduschad och har smörjt in mig med loution som luktar jordgubb.
Ikväll är det kräftskiva hos min farmor och farfar, ska bli kul att träffa speciellt dennis min farbror som jag bara träffar en gång om året och det är på kräftskivan. Det är väldigt tråkigt eftersom jag tycker om min farbror så mycket! Han bor nämligen i göteborg eller utanför eller hur det nu är! Han är världens snällaste farbror. Men min lillasyster har inte samma kontakt med honom som jag pågrund av att hon var rädd när hon var liten, jag älskade vara hos min farmor och farfar när jag var liten, jag sov över så fort jag fick chansen. Det gjorde inte evelina. Hon är så fruktansvärt mamma sjuk och anne är så fruktansvärt evelina sjuk. Nej nej nu snackar jag sån där skit så jag själv ledsen och arg inombords!

Jag hoppas på en rolig och mysig kräftskiva ikväll för som alltid alla gånger blir det alltid bråk eller tjaffs. Mellan vilka tror ni? Jo självklart "min älskade" extra mamma som jämt ska lägga sig i osv. vet inte hur många julafton och speciella tillfällen hon har förstört när vi har samlat släkten på pappas sida! Helt otroligt vilket hat hon måste känna.

BLÄÄÄ nu är jag sådan där igen, men jag stör mig verkligen på att det är så! jag gör verkligen det. Jag får aldrig träffa min släkt på pappas sida, visst den är hur jälva speciell som helst men det är ändå min släkt. Kristus nu orkar jag inte mer!

Nu ska jag röka! ni behöver inte läsa för jag bara yrar i inlägget känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback