tjejorna

Nu ska jag straxt åka in till stan och träffa sanna och elli, sanna ska köpa hårfärg och jag ska köpa mig en almenacka!
Sen ska vi hem till nathalie och ha mysigt med fixa naglar, hår och ögonbryn. Sånt där tjejigt ni vet! Hur mysigt som helst! Jag kommer komma hem med en förändring, tänker inte ge er någon ledtråd utan det kommer ikväll! Så håll utsik!
Ikväll kommer det även komma en sammanfattning om sommaren 2008 och lite smått och gott! Om jag inte följer med ut, känns meningslöst att börja klockan tio då sista bussen hem får halv tolv! Sånt som märks!
Kommer inte inga inlägg innan tolv så har jag fastnat i stan och festar! Annars ska det komma! Oj oj nu ska jag snart springa bort til bussen! Ha en bra dag nu alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback