Svar på era frågor!

Postat av: NIKKI
1. favoritbloggar?
2. vad tycker du om blondinbella, kissie, kenza och stinalee?
3.favoritaffärer?
4. Hur mkt shoppar du för varje månad?
Svar:
1.  stinalee, lindaslya, sanniieeee,  lindanord och amafao
2. Blondinbella, kissie och kenza är bara överdrivna och bloggar bara för att få uppmärksamhet och pengar.. medans stinalee har en mycket bra och stilren blogg som är mycket intressant att läsa
3. Gina Tricot, Dinsko och monki
4. Det varierar från och till, under juli månad blev det ca 2000 kr men annars ligger vel det mellan 200-500 kr varje månad. Beror på hur mycket pengar jag har och om jag hittar något! 

Postat av:
1. vilka bloggar följer du?
2.hur många besökare har du varje dag?
3. fest eller hemmakväll?
4. Öl eller cider?
5. bästa utestället i linköping?
Svar:
1.stinalee, lindaslya, sanniieeee,  lindanord och amafao
2. Mina besökare varierar varje dag, men mellan 30 - 120 st brukar det ligga
3. Det beror på helt vad det är för fest och om jag är sugen på det, men jag tycker om båda lika mycket och jag brukar ha en hemma kväll och en fest kväll varje helg! men är nog mer för hemmakväll!
4. Jag dricker inte öl överhuvudet taget så det blir cider
5. Jag är inte ute på krogen på det sättet som många är utan jag är mycket på privata fester eller liknande men kommer man och besöker linköping så är mangolia ett bra ställe och gå ut och käka på som ligger på stora torget och sen vidare till Platens eller platå som ligger på ågatan. Men det beror också på vilken ålder man är! Är man mellan 18 och 19 år så är det bästa nog plaza eller Maxim eller 55 om man bara vill ut och ta en öl och umgås. Är man äldre är det platens eller platå man ska gå till!

Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^
hur lång är du? :)
(vill se om jag är längre än dig ;])
Svar:  Jag är 169 cm men jag tycker jag varierar varje dag på något vänster!

Postat av: Lisa

Vad vore ditt drömyrke? :)
Svar: Jag tror alla skulle skratta åt mitt drömyrke, jag är ingen jobbartyp och går hellre på stan och shoppar än går i skolan. så jag har inget dröm yrke, gå och shoppa bort någons pengar? men om jag är tvungen att välja måste det bli snickare. Jag tycker det är väldigt kul att vara händig med händerna och arbeta med hela kroppen och det gör man när man snickrar m.m!

Postat av: johanna

Förklara din stil:)

Svar: Min stil? har jag ens någon stil? När jag shoppar kollar jag efter sånt som jag vet att jag kan använda flera gånger och känner mig bekväm i och tycker är snyggt! Jag hatar att gå i jeans och jag följer inte något mode utan jag kör min egna stil, min favorit "stil" måste nog vara stora mjukisbyxor ett linne och en stor collage över och en stor toffs på huvudet! Hur skönt som helst! Men när jag ute bland folk blir det oftast leggins med klänningar el kjolar! Har ingen direkt stil! Eller jag har min egna ;) Hejalexandrastilen ska jag börja kalla den! 

Postat av:

kul med frågestund! hur länge har du haft bloggen?

Svar: Jag har haft min blogg sen juni 2006

Postat av: liene

1. Vilken är din favoritfilm och varför?
2. Varför började du blogga?

Svar: 1. jag har många favoritfilmer men om jag måste säga en måste det nog vara The hooligans pågrund av den ger ut ett sådant budskap och jag gråter mig alltid genom filmen och jag älskar den brittiska dialekten! Jag tycker ni alla ska se den! Den handlar om fotbollshuliganerna i england! SE DEN! :) 
2. Jag började blogga för att skriva av mig och dela med mig min vardag och ge tips och visa hur det är att leva ett liv i linköping. Det är alltid kul att sätta sig ner på kvällen när man har varit med om något och få skriva lite "crazy" eftersom man inte kan dra till med inlevelse när man skriver som man kan när man berättar!

Postat av: Ida Björck

drömyrket? :)

Svar: Kolla lite längre upp så har du det där :)

Postat av: Jonna

vilka bloggar läser du?

Svar: kolla upp lite så har du svaret där :)

Postat av: linda

okejokej! :) vad gör du ikväll då?

Svar: Ikväll har jag fikat med två av mina bästa vänner och nu är jag hos min mamma och ska se på tv snart! 
 
Postat av: Natalia

tycker du om att dansa?..haha.9
Svar: ja, jag tycker om att dansa, dansade street för några år sedan och när jag var liten dansade jag även mycket, nu blir det mindre då vänner och skolan tar mycket tid!

Postat av: kristin

vilka bloggar läser du dagligen?
favoritmat?
:)
Svar: Om du kollar lite längre upp ser du vilka det är, iallfall några :)
Jag tycker väldigt mycket om kycklingfile med pommes och B-sås men när det gäller snabbmat är det definitiv kebab från kebabbaren i inköping. Deras sås är gudomligt god!

Postat av: Madonna

1.Är du singel?
2.Hur gammal var du när du hade din första pojkvän.
3.Favoritfärg?
4.Favorit film??

Svar: 1. ja, jag är singel! 
2. Jag var 14 år gammal och skulle precis fylla 15 när jag hade min riktiga pojkvän, innan hade jag haft lite små förhållande några månader, men det räknas inte! :) 
3. Jag tycker väldigt mycket om blått och svart :) 
4. Min favorit film blir nog the hooligans! 

Postat av: Carro )(

när ska vi ses ?

Svar: Jag vet inte ens vem du är så jag vet inte!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback