Super bra kväll!

Jag är hemma. Otroligt va för att vara en fredag kväll. Tycker jag iallfall men jag ska in till stan med sista bussen som går kvart över två för att åka till jeppe. Fråga mig inte varför jag gör det, jag behöver sällskap helt enkelt!
Nollningen gick skit bra och vilken respekt dom har för mig, dock har jag knappt någon röst kvar men det var det värt det! Jag tror att alla ettor hade kul, det såg så ut! Det roligaste var när dom var tvunga att krypa på ågatan utanför harrys och steve´s och alla uteserveringar kollar medans dom sjunger på idas sommarvisa! Dom tyckte det var så kul att dom ville att det skulle bli en helg till. Denna gång ska vi klä ut dom, men jag vet inte riktigt vad. Ge förslag?

Nykter är jag med, men funderar på att ta en grogg. Jag tror inte jeppe kommer vara speciellt nykter! Åkte även hem med min fulla pappa som satt och dansa på bussen hem. Helt otrolig är han!

Kommentarer
Postat av: Dahla

a fy fan så kul de va! :D har många bilder som kommer läggas ut ;) Ska skapa en ny BDB med Namnet: BP0

Bara för nollornas skull :D

2008-08-30 @ 18:14:34

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback