Summer of 2008

Imorgon börjar jag sista året på Ljunkan i linköping i klass Bp3MU, en plattsättare kommer jag vara utbildad till den 13 juni. Kan ni förstå att jag börjar sista året imorgon. Fick även reda på att klassfotot tar vi redan nästa vecka och även provar studentmössor. Det är alltså dags! Om ett år går jag runt i vit mössa och vita kläder och är onykter! Halleluhja!

Nu ska jag göra en kort sammanfattning om vad jag har gjort i sommar!
- Midsommar i blåvik
- VIS festivalen i västervik med Nathalie och Ida
- Landet i Finspång
- Party kryssning med nathalie och sanna
- Karlstad
- Umgåtts med mina brudar och grabbar
- Varit i stockholm med familje
- Hälsat på mormor och morfar
- Kräftskiva med farmor och släkten
- Jobbat
- Magnus uggla och Håkan hellström i berg
- Vätternfestivalen i motala
- Shoppat
- Alla fester
- Ida och henke har tagit körkort

Jag har säkert missat mer men det där är nog värt att nämnas om vad jag har gjort i sommar.
Jag har haft en skit bra sommar och verkligen levt livet. Mitt sista sommarlov innan den "riktiga" vuxen världens börjar! Dock kunde det inte behövt bli så mycket bråk, men det har alltid redat ut sig och sommaren har varit kanon bra! Dock kunde det ha varit mycket bättre väder än vad det har varit men hallå det är svensk sommar!
Har inte så mycket att säga mer om min sommar 2008 bara att jag vill tacka mina underbara vänner som har gjort min sommar kanon bra! Tack <3

Kommentarer
Postat av: kickan

sv: bara bra här också :P

fan vad skönt att man slipper skolan,hur länge har du kvar?!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback