smärta smärta men bara mensvärk

Nu är jag hemma, eller jag är hemma hos min pappa ute i ljungsbro! På stan gick det bra förutom min otroliga mensvärk! Har snart tryckt i mig en chokladkaka och litervis av cola nästan! Hallå? Jag har tagit ipren men nej nej den vill ge mig smärta! Shoppa bort smärtan ett litet tag! Visar vad jag köpte i nästa inlägg!

Ikväll ska jag ut på en promenad med min vän isabelle! Jag ringde precis till henne och sa att jag hette kurt och var synsk! Då skrattade hon åt mig och sa att jag var galen, då sa jag med en bestämd röst JAHARÅÅÅÅ!

Nu ska jag byta om till mjukisbyxor. Måste även gå bort till ica och köpa mig bindor! Funderar på även att köpa mig en chipspåse och en cola och tycka synd om min mensvärk! JAG HAR PAIN!

Nog om det nu ska jag fota vad jag har köpt!

Kommentarer
Postat av: Tessi

tyckte jag med :D

hoppas den är lika fin påriktigt

Postat av: Tessi

kan ju hoppas :D

2008-08-11 @ 19:23:44
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback