skoldags

Jag ska gå till bussen om ca 10 minuter som tar mig till skolan, SKOLAN!
Det ligger kläder över hela mitt rum och ändå går jag i svarta leggins och en blåklänning utan BH för det har jag ingen, hallå? Små panik sådär över håret också så tobbe kommer med ett keps till skolan åt mig, skiter faktiskt i om det ser värre ut men fuck heller att jag ska visa mig så här i skolan första dagen! Förlår ellinor men det kommer snart då jag kommer älska det! men inte idag!

Oh vad det var skönt att dra sig en halvtimme, men gud så kallt det var när man skulle stiga upp. Skulle göra vad som helst för att gå och lägga mig i sängen igen, blää!

Nu börjar skolan, PALLA!

Kommentarer
Postat av: linda

det går säkert bra :) jajamen, jag har kvar dig! idag vet jag inte om jag är hemma, men imorgon kanske då? :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback