Promenad dags

Ska alldeles straxt gå ut och gå en lång promenad med bella. Dock kommer jag komma försent till ica där vi ska träffas pågrund av att jag sitter här. ska vara där borta om en kvart. men säger vi kvart i menar vi tio i så jag har lugna puckar än. ska ta på mig mina träningsbyxor och gympadojorna. Riktigt hett, eller inte va?

Har suttit och funderar ut en design. Blir inget bra, blir nästan så galen att jag vill slänge ut datorn genom fönstret men då blir min pappa arg på mig. Är det någon som skulle kunna tänka sig att göra en design åt mig?

Öhh hej hej nu har jag snabba puckar, kom på att jag måste ta en sväng på toan också.



Något sånt här hade jag tänkt mig men det blir inge bra. halleluhja!

Kommentarer
Postat av: linda

skönt att gå ut och gå :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback