plocka svamp?

Min kära mormor ringde mig alldeles nyligen och frågade om jag ville komma ut till dom imorgon för att hälsa på min mormor och morfar! Dom bor en bra bit utanför tjällmo så ska ta bussen till borensberg imorgon och sedan kommer min mormor och hämtar mig! Vi ska tydligen plocka svamp också och gå i skogen, det kan ju bli trevligt? Tar självklart med mig kameran.

Så inatt sover jag hos min vän nathalie som bor i stan för det gick inga bra bussar in från mig imorgon bitti! Ska hoppa in i duschen alldeles straxt men först äta om maten är klar! Ska även fika med nathalie lite senare sen, myspys! Alltid trevligt att fika vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, mysigt och plocka svamp ju:)

Postat av: Erika Berglund

Svampjakt!

Det är kul, speciellt om man hittar gula fina kantareller =)

2008-08-13 @ 17:36:59
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback