ööööh tjaa

Stressad men en rolig dag måste jag få erkänna! Först på morgonen var det skolfoto och mössprovning. Jag hann inte beställa så ska göra det på måndag, det kändes på något sett overkligt att prova studentmössa! Ska bli så jälva härligt, jag längtar till den 12 juni vill jag lova! STUDENT 2009!

Pengar från nollor har vi fått och allt är nästan fixat bara lite små saker kvar, som att hämta våran alkohol! Jag ser fram emot ikväll faktiskt! Kommer bli kul och jag ska visa er bilder imorgon! Efter nollningen får vi se vart jag tar vägen! Sånt som märks faktiskt!

Nu ska jag fixa till mig och packa allt jag ska ha tills ikväll, som mjöl och två ölhjälmar! hihiihihihihi!
By by


Började med estetisk verksamhet idag, det var ganska roligt! Vi satt och målade på ett papper om oss själva som vi ska ha på en jätte stor mapp! Min blev snyggast! hej hej hej


Det här är jag i en nötskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback