nu kör vi tjejor

eller om två timmar....

om mindre än en timme ska jag bort till bussen och sen börjar färden! Min mage kurrar jätte mycket så borde gå ner och äta något men tänkte att jag skulle fixa allt först och sen är det bara att gå. Vet inte än vad jag ska ha på mig! har just nu min blommiga klänning, men funderar på att byta. Svetten bara rinner om mig, det är fruktansvärt varmt här inne, eller så är det jag som har resfeber. Brukar alltid vara så här när jag ska iväg. Jag är laddad för ett hel dygn med festande.
tjejor NU KÖR VI, shake some ass




Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [vardag, design och mkt mer]

Ny design? har en utlottning av en rosa design om du är intresserad.


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback