natti klockan halv åtta?

Ni har läst min blogg nu innan detta inlägg vet att det var ett inlägg innan, jag tog bort det pågrund av att jag kom på att det är inte sånt ni vill läsa i min blogg. Ber om ursäkt!
Jag kan säga så här det blir nog inget mer inlägg idag, jag är fruktansvärt trött och sugen att bädda ner mig och se en film. Men hade min mamma varit snällt och fixat mig en bärbar hade jag ju kunnat blogga där ifrån men det blir vel så småningom förhoppningsvis!

Håller även på med en ny blogg design, är verkligen inte nöjd med det jag har gjort hitills så avslutar för idag och fortsätter imorgon. Om och om igen lyssnar jag på I do belive in fairies I do I do, jag ryser lika mycket varje gång.

Godnatt så återkommer jag imorgon igen med ett mycket bättre humör och då ska jag bjuda er på mycket smaskiga inlägg. Jag lovar er, det kommer även uppkomma en tävling i min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback