Mitt nya schema

Sådär var inne och kollade på mitt nya schema inför mitt sista år, herregud vad slappt och gud så skönt! men något jag blev förvånad av var att det kommer börja 13 nya brudar på bygg i ettan, 13 st. Herregud! Vi kommer vara 20 st i vårat lilla omklädningsrum, jag kan se framför mig kön till våran toa och även all trängsel! Det ser jag inte fram emot och det blir nog slut på vårat "häng" med grabbarna där inne med, vilket SUCKS!

Annars kan jag säga så här, Hej BP3MU
Är jag en kossa nu?



Glöm inte bort min frågestund i ett tidigare inlägg!

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar; okej.

Postat av: Malin

Härlig blå färg på bloggen!



Kika gärna in i min blogg. Tips på ny sminkning varje dag. Alla tipsen hittar du samlade i sidokolumnen! :)

Kram Malin

2008-08-13 @ 16:48:00
URL: http://metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback