look what they done

Jag och bella hade mycket att prata om så vi gick på och gick till berg och tillbaka på 37 minuter, som förut har tagit mycket längre tid, vi är duktiga! Ska gå ner och ta mig någon att äta tänkte jag, har bara ätit en korv idag. Inget bra det! Sen ska jag hoppa i säng, är riktigt trött men först ta en dusch.

Imorgon blir det skola till halv fyra från kvart i elva sen till feelgood och köpa en gymkort, dom hade något erbjudande just nu att du får träna en månad för 99 kr så vi tyckte det lät bra så ska köra på det en månad och sen får jag och mina tjejor se vart vi hamnar, antigen natulus(?) eller sporthallen, sånt som märks i framtiden..

Magen kurrar, hej hej


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack:) allt bra me ddig?

Postat av: Nina

Hej! tack så mycket. Ja skriv ett mail =)

2008-08-24 @ 21:23:55
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Jenny

häärligt:) det är bra med mig också:)

2008-08-24 @ 21:24:17
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback