krogen

Begravningen igår gick jätte bra, dock sorligt men jag har varit med om min första begravning. Efter begravningen körde jag hem och fort bytte om till festkläder och åt mat och diverses grejor för att tobbe och anton och "någon vän till honom" skulle komma, jag hade fått på mig kläder när dom kom och det kommer in någon med luva på sig och tar av luvan och det visas sig vara CARRO :D:D jag blev stum och skit glad rättaresagt! Hon bor nere i skåne över sommaren men var hemma överhelgen, då blir jag glad! Tog mig hundra år att fixa mig så kom ca 50 minuter försent till madde. VId halv elva kom vi in till stan, det var en bra krogrunda. Drog först till lascala för en shott sen till platå och sen till plaza sen vid ett blev det kebab och gå till bussen för viktor och madde ville hem!

Är inte så bakis, eller rättaresagt inget! Vid tre ska familjen iväg till ett par kompisar för att fira födelsedag, kan bli trevligt sen blir det bara en fet hemma kväll för mig! Det behövs! Nu ska jag hoppa in i duschen! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback