kommentarer från resan

På bussen mellan jennifer och mig.
A- Du och jag jennifer är lika dum i huvudet.
J- nej, du är lite mer dum i huvudet
A- men hallå jag är 7 år äldre än dig
J- Ja, men då borde du vara normalare

På terminalen och väntade på båten jag och sanna
A- Jag är så jävla trött på alla blattar, dom kollar som dom aldrig sett en människa förut
S- Jag tycker dom är trevliga
A- Det är ju för att du knullar dom

Fortfarande på terminalen...
A- Ooh, klockan elva
N- ooooh
S- vart då?
N- Bakom gubben
S- Flytta på dig gubbjävel

mitt i natten i hytten. Sanna som har berättat
Jag - Vi är så tysta så vi kan gå in på toan och köra doggy!

A - Alexandra (jag)
N- nathalie
S - Sanna
J- jennifer

Kommentarer
Postat av: Lina

svar: du skulle inte kunna hjälpa mej med det då?:)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback