karlstad here I come?

Imorgon eller på torsdag kan jag ta min väska och åka till karlstad några dagar, jag är glad nu. Vill gå och lägga mig och få morgon dagen nu, då bestäms det! Ibland kan humöret ändras på några sekunder, speciellt när man får det där telefonsamtalet! åker jag till karlstad väntar mig fullspäckade dagar har jag fått veta.
Varför jag åker dit vet endast bara min familj och så vill jag ha det!
Ja, jag har tänkt och tänkt och har kommit fram till att jag är stor nog och klarar det!

halleluhja!



Kommentarer
Postat av: annikafinnson

ska du åka hit? varför? :D

Postat av: annikafinnson

oj, jag såg inte att du skrev "Varför jag åker dit vet endast bara min familj och så vill jag ha det!

Ja, jag har tänkt och tänkt och har kommit fram till att jag är stor nog och klarar det!".



ursäkta mig, men hoppas du får det trevligt i min fina stad :)

2008-08-06 @ 00:32:57
URL: http://annikafinnson.blogg.se/
Postat av: carina

hej ja vissa tycker det, men hur kan man ändra den vit ska jag ändra den först i stilmallar till vit sen är det väl bara att lägga in banner igen?

undrar också om du kan skriva ckristines blogg istället sen får den va klar.

hihih hoppas det inte blir jobbigt

tack

kram c

2008-08-06 @ 06:55:00
URL: http://ckristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback