kära läsare

Jag lever och mår bra!
inte än är jag hemma, sitter på golvet med laptopen framför mig och kollar på OS. Just nu är det fotboll.. A ligger och sover så sött i soffan. men en stor snus inne också. Mindre snyggt kanske! Här i karlstad tycker jag dom pratar lite roligt. Ibland har jag fått säga va många gånger för att förstå vad man säger! Vi har inte gjort allt för mycket här i karlstad. Bio har vi varit på och sett Batman, den var bra men väldigt lång!
vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt! vi har inte gjort allt för mycket men mycket trevligt och mysigt har det varit. Vi kan säga att vi har sovit bort hela dagarna, gått upp runt ett men då har vi gått ut och lagt oss i soffan och bara slappat.. latmaskar har vi varit men det har varit riktigt sköönt vill jag lova!

Såg att mina läsare har gått ner mycket nu medans det har varit bloggpaus, får hoppas ni kommer tillbaka.. Funderar på att dra till en frågestund om några dagar när ni läsare har kommit tillbaka om ni nu gör det.. Vilket jag hoppas!

nu ska jag kolla vidare och om ett tag väcka A och tigga lite mys!
Imorgon återkommer bloggen som vanligt! Kommer hem sent ikväll!

Kan ju också säga att tågresan hit gick jätte bra. När jag kom fram tog vi en fika på stan och sedan gick vi hem och la oss och sov några timmar, som sagt latmaskar har vi varit! hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: ja det är så att man blir sötsugen:D

Postat av: carina

hej hoppas du haft det bra.

jag har utmanat dig se i min blogg

kram

2008-08-10 @ 19:34:28
URL: http://ckristines.blogg.se/
Postat av: linda

hoppas du har det bra :)

2008-08-10 @ 20:54:19
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback