jag hatar allt

Skolan idag var tråkig, jätte tråkig! Från nio till halv tolv satt jag på stolen med rast på 20 minuter. Ska vi skrika halleluhja då eller? Jag fick även ingen praktikplats, jag är tjej och ingen vill ha tjej ute på företag. Det kunde jag ha räknat ut för länge sen. Jag har fått en klump i magen och jag ser inte fram emot sista året. Nästa fredag ska jag ta fotografering och prova studenmössa! Men på fotograferingen ska jag ha keps. Jag visar mig inte ute med mitt hår. Jag gråter varje gång jag ser mig i spegeln. Jag kommer gå med keps fram till den 4 september då jag ska vara modell åt sanna och nathalie så blir det brunt. Jag ser nämligen ut som en blåst bygg bimbo med skrik blondt hår. Jag hatar det!

Jag vill förvinna nu fram till dess, är det någon som kan hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback