hej bloggen

Idag har det varit roligt för jag slutade redan halv två, vadå power? Endast för min handledare (som också har varit tillsammans med min mamma en gång i tiden) skulle till tandläkaren.

Jag har hållt på att somna varje gång jag har satt mig ner, jag är super duper trött och ska hem till min pappa snart och sova. Jag är hos min mamma just nu för det skulle vara meningen att jag skulle träna idag, men märkte nu hur ont jag har i min knän, det ena har svullnat upp. DET GÖR BAJS ONT! Har ringt till vårdscentralen och väntar på att dom ska ringa upp, har även fått en tid på att köra i trafikskolan redan imorgon, skönt! ska dit tidgare för att läsa lite teori innan! Som mina knän mår idag kommer jag aldrig att palla praktiken imorgon. Dom gör ont! Bajs är det!

Nu ska jag åka hem till min andra hem. Vi får se om det blir några mer inlägg idag, jag behöver sömn! I NEED SOME SLEEP!

Kommentarer
Postat av: alec

oj vad duktigt :)



jag har städat, TOKSTÄDAT :) såå skönt nu när det är klart..:) sen ska jag träna..



Sov gott :)

Postat av: IZZAH SVARAR

aha okej .. :D



jag ska snart lver till grannarna åh va lite social :D

2008-08-27 @ 16:18:16
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback