Hata SJ

Igår blev en lång kväll vill jag lova! Först var tåget 18 minuer försentat sen blev det 49 minuter försentat. Tror ni att jag höll på att bli galen när jag hade ett till tåg att passa i katrineholm? Jag skulle ha varit hemma i linköping halv elva men ca halv tolv var jag hemma! Fick åka buss från katrineholm till linköping vilket tog ca 2 timmar, hur kul är det på en skala ett till tio? Missade sista bussen hem och fick sova hos nathalie istället i stan. men hem kom gjorde jag iallfall, vilket jag inte trodde jag skulle göra ett tag! Sen vill jag säga en sak, fy fan så otrevliga personalen är på SJ, bara för att tåget är 50 minuter försenat ska det inte gå ut över oss när vi har frågor om hur vi ska komma hem! En kärringen sa att antigen är jag tyst eller gå och sätter mig på en ledig plats eller går av tåget och då frågade jag med en snäll röst "Ursäkta, jag har inget nummer på min biljett" när hon skulle kolla min biljett! Sen när folk frågade henne saker gick hon därifrån och var skit tjurig!  Usch säger jag för SJ personal!

Men nu är jag hemma iallfall vilket är skönt! Dock väntar jag nu på madde, ska platta hennes hår sen ska jag duscha och sen ska vi träffa hennes prins och sen ska vi in till stan! Ikväll åker jag hem till pappa och då ska jag fixa med ens blogg!

Bloggen är tillbaka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback