Godmorgon

Inatt har jag drömt en väldigt konstig dröm om en skolutflykt men vi hade alkohol med oss men gick i 4:an. Resten kan ni vel försöka lista ut för det kan inte jag för jag kommer inte ihåg mer! Hel knäpp dröm rättaresagt! Nu är det mindre än en vecka kvar till jag börjar skolan och är inne på mitt sista år, har fått veta att jag börjar klockan nio den 19 augusti vilket jag själv inte visste! Jag ska börja sista året, sen behöver jag aldrig gå i skolan mer. Tiden går skrämmande fort, jag tycker inte om att det går så fort!

Sista året närmar sig och på söndag ska jag börja ett "nytt liv" om vad det innebär kommer på söndag kväll. Och det värsta är att det verkligen börjar på söndag med, inget trams och inget jag inbillar mig själv bara! På söndag gäller det!


Oj oj oj nu ska jag ta mig min morgon cigg och sen göra frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback