en till kortfattningen om sommaren 08

Sammanfattning sommaren 2008


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Åkt kryssning och festat på midsommar


- dog någon som stod dig nära?

Nej, men min extra pappa´s pappa dog

- vilka länder besökte du?
Sverige och finland i någon timme


-är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Sommarlov


- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
2-3 augusti på kryssningen


-största misstaget?
För mycket fyllekvällar


- har du varit sjuk eller skadat dig?
Baksmällor och förkyld


- bästa köpet?
jag vet inte


- vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och cigg men även kläder


- gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina tjejor och grabbarna


- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Bag in da box


- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
mycket mycket gladare


- vad önskar du att du gjort mer?
Åkt utomlands och inte gjort av med så mycket pengar


- vad önskar du att du att du gjort mindre?
Festat


- hur tillbringade du din midsommarafton?
Ute i blåvik med bästa vännerna


- blev du kär i sommar?
Nej, men nästan


- hur många förhållanden?
noll


- favoritprogram?
ett spökprogram som gick vid halv ett på natten på femman


- bästa boken du läste i sommar?
´
hahahahahaha


- största musikaliska upptäckten?
jag kan sjunga om jag inet använder min basröst


- något du önskade och fick?
Nej


- något du önskade dig men inte fick?
SOL


- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Kollade  på fotboll och umgicks med nathalie som hade kommit hem från turkiet


- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mer sol


- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
leggins, klänning och tygskor


- vad fick dig att må bra?
Mina bästa vänner och alla fester


- vem saknade du?
Någon att mysa med på dom gråa dagarna


- de bästa nya människorna du träffade?
Anders på kryssningen


- sommarens sötaste?
Anders

- sommarens besvikelse?
Allt bråk


- sommarens bästa?
Kryssningen och blåvik


- sommarens snällaste?
nathalie

- sommarens roligaste?
Allt


Kommentarer
Postat av: kickan

sv: fan vad skönt! då var det ju sista sommarlovet för din del då... jobb som det handlar om då..

hål timme blir det när man börjar 3an.. speciellt på slutet,man har ingenting att göra:P


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback