cola och naturgodis

Drog ut på en promenad med bella som ville höra mitt äventyr i karlstad. Vi både skrattade och var ibland tvunga att stå still och skratta! Ni vet det är ju töligt! HAHA! Förlåt er värmlandare! men ni pratar väldigt roligt där uppe! men vi tycker om er ändå! Jag tycker om min hedliga östgötliska eller hur man ska beskriva det?
men iallfall sen märkte jag att vi inte hade några bindor hemma så var ju tvungen att köpa med det på vägen hem, och en cola och naturgodis.. fetis varning på högnivå!

nej nej om man skulle klura ut en ny desgin till sig själv. vet inte riktigt vad jag ska göra! Förresten funderar på att gå ut med en tävlig och en frågestund lite senare i veckan.. låter det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback