Ändrade planer

Under fikat fick jag veta att jag var tvungen att sova på nathalie soffa eftersom tobbe också skulle sova där och nathalie behövde sex, fråga mig inte varför för hon ska till stockholm till sin syster och partaja så hon kan lika gärna ha sex där! Så hem till min mamma har jag farit och ska sova här över natten! Därför det blir några inlägg ikväll!
Det var trevligt att fika, speciellt med mina garvattacker. Tror det var något i min cola och i chokladciggen jag köpte! Hmm? Jag betala mina chokladcigg (dom heter black devil och har choklad smak därför kallar jag dom chokladcigg) med en kroner! kom in med 1 tio 3 femmor och resten enkronor och 50 öringar och betalade dom för 50 kr! Han fick sig ett gott skratt må ni tro!

På bussen hem satt det en gammal tant och pratade om bullar och tårtor för 10 kr sen lekte hon auktion med sig själv och slog med tommagodispåsar, hela bussen satt och asgarva, till och med nathalie eftersom jag var tvungen att ringa henne! Varje person som gick på frågade hon om dom ville köpa bullar för 10 kr! sen pratade hon med golvet och sa att dom var tvunga att färga håret för "hon" tydligen såg ut som ebba grön? Ett gott skratt fick jag iallfall!

i nästa inlägg kommer alla era frågor som jag har svarat på ! Hoppas ni blir nöjda med svaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback