världens bästa födelsedag

Igår hade jag världens bästa födelesedag.
Solen strålade och allt var helt underbart! Tack tjejor för en jätte fin fika stund, alltid lite mysigt. Sen även tack jonas för världens mysigaste kväll. Du är totalt helt bäst, helt enkelt!

annars så blev jag gratulerad av en kändis, han frågade efter en cigg när vi satt på steve´s och först förstod ingen av oss tjejor vem det var och till slut säger robin som sitter i ett annat bord lite längre bort. Det där är min granne! Snacka om att förstöra hela stämningen! annars är han med i strandvaskan (stavning?) Skilda världar och massor mer! Han är den elaka i strandvarskan, han som är med den långa bruden, förstår ni vem jag menar?

Nej nej nu ska jag börja klä på mig är hur fruktansvärt trött som helst och vill inget annat än ligga kvar i sängen. Blev sent igår med det var de värt det!
Idag blir det skolan, sen teater och sen hem till Jonas!

Ha en mycket bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback