Vårkänslor

Ska straxt börja ta på mig mina skor och jacka och börja gå bort till bussen tänkte jag. Jag hoppas vi ska göra något roligt på idrotten idag, jag har verkligen ingen lust att ha strykepass eller något sånt liknande. Har blivit väldigt trött på sistonde. Måste ta tag i träningen igen, jag var ju så duktig ett tag men sen kom förkylningen och då fanns det ingen ork och sen kom hostan och då fick jag inte träna fast jag hade ork till det. Kanske kan få med mig madde ner till gymmet idag och springa lite. Eller ta en runda runt skäggetorp. Sånt som märks. Nu börjar det närma sig gå dags. Skriver i kväll igen. hej hej ha en trevlig dag ute i solen nu, Här skiner solen och det verkar vara varmt ute. Jag älskar när det är vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback