värd kväll

Idag är jag så väldigt mycket bakis att jag börjar gråta för ingenting, det känns faktiskt lite läskigt!
Igår var en väldigt mycket bra dag måste jag säga. En kväll jag alltid kommer att minnas!
tack så jätte mycket mina älskade tjejor och alla vänner för en toppen kväll!

Det blev lite mintu shottar och sen en drink och en cider. Anton bjöd även, det uppskattas! Gjorde inte alls av med mycket pengar som jag har förväntat. men blev en kebab och hemfärd vid halv tre, jag satt och pratade med min pappa i framsättet och sa allt han skulle göra när han körde vad jag kommer ihåg. Åt även kebab i köket klockan tre. Dock väckte lovisa mig ELVA, blev tokig!

nu är jag hos mamma och ska straxt hoppa in i duschen tänkte jag, känner mig väldigt ofräsch. sen blir det födelsedagsmiddag för igår fyllde jörgen år som sagt! har ätit lite tårta!!

Ikväll blir det kvälls fika med nathalie och ida, det behövs vill jag lova för att prata om igår!
Bilder kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback