The eye

Sen jag skrev senast har jag varit på konsum och diskat åt min pojkvän.
Satte på The eye precis, jag vågar verkligen inte kolla mer. Säger bara shit vilket äklig film. Jag har sett ca 20 minuter och stänger av dig. Blir att kolla på den istället när jonas kommer hem för nu själv pallar jag verkligen inte det, fast att det är ljust ute fortfarande. Ska gå och sätta mig i soffan och se på hockey istället.

Jag hejar ju varken på HV eller LHC men jag bor i linköping så då är det ju klart att jag hejar på lhc nu när dom ändå är i final fast att jag är djurgårdare. hehe!

Kommentarer
Postat av: Ewie

själv såg jag den :P tyckte inte den var så läskig ^^ hade redan sett den japanska versionen som var 10 ggr värre och där skrek jag som fan haha


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback