Tack mina vänner <3

Sådär nu har jag både sovit en stund och städat. Tur behövde jag endast damsuga hela huset så fixade anne resten. Jag har en mycket snäll familj! Nu sitter jag här och laddar upp bilder för fult t,ex på bilddagboken och facebook. Nu är det bara här kvar. Jag är helt slut kan jag säga. Funderar på om jag ska gå bort till macken för att hyra mig en film eller något annat, men är sjukt sugen på glas. Min mage är helt uppsvullen. Usch!
Annars drack jag faktiskt mindre än förväntat. 5 cider och några shottar dooleys. Men kvällen blev mycket lyckad måste jag säga dock att jag var spänd mycket dels av kvällen gjorde inte så mycket. dom två sista timmarna släppte jag loss. Dock var det då pappa och anne kom in och la sig. Jag har nog någon slags trygghet med dom. Även med jonas också som såg till att jag hade roligt och jag hade roligt!
Tack alla som kom och jag måste säga att jag har världens underbaraste vänner <3

Igår fick jag också presenter.
Ett par spets string av tjejorna
4 shottsglas av tjejorna
Mugg med en apa på också av tjejorna
Sextärningar av bygggrabbarna
200 kr på Gina Av lovisa
en flaska dooleys av Jonas
TACK SÅ MYCKET!

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE FORMAT´
Bilderna ligger huller om buller.. inget är i ordning!




Tack för en mycket lyckad kväll <3

image699

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback