Stora torget

Tjena läsare!
sitter här nu i min pjymas och hänger lite vid datorn.
ikväll har jag haft det jätte trevligt på mangolia eller vad det heter mitt på stora torget i Linköping och druckit cider med nathalie och ida och sen kom mimmi efter ett tag! Pratat om allt från våran utomlands resa i slutet av sommaren till killar. Rikitgt trevligt har jag iallfall haft det. Sen blev det en cheesburgare på MC innan richard körd hem oss till skäggetorp Iallfall nathalie och jag! Richard skulle följa med ida hem. Dom är så söta tillsammans. det är min och nattas mamma och pappa! hehe

nu ska jag hoppa i säng och invänta imorgon, imorgon blir en stor och kan bli jobbig dag innan man kan slå sig ner och äta och börja festa!
mer om det imorgon!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback