Stockholm was fun

Stockholm var det roligaste på länge med alla grabbar förutom jacob.
Vi tog en penna från varje nya grej som dom visade upp har nu sammanlagt 20 pengar, onödigt!
Fick en T-shirt där det står stark Stolt Trygg på, otroligt snyggt nästan! Man kunde vinna en tröja där det stog FACK YOU på men då var man tvungen att att slå ner en spik på tre slag. Det fixade inte jag, typiskt! sen vann Alexander ett par kallingar till mig och vi slog på en boxning säck. Åt gratis korv med rostad lök också. tog godis så det står härliga till också och andra små saker som man fick tag på. Yeah!
Hemresan somnade jag av utmattning och tobbe tog en extremt snygg sov bild på mig. Jag tror jag måste sluta somna i fordon. bild kommer komma. Sen skrattade vi mycket i bussen när vi körde om den andra bussen. Det gick ryckte om att claesson tryckte upp röven åt oss då. undrar vad sanningen var. hejdå

image633
OBS KLICKA PÅ DOM SMÅ FÖR STÖRRE FORMAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback