spenderat pengar

Äntligen hemma!
Idag blev det stan med tobias och bella. Jag hittade ett par skor och underkläder. Skor kan man aldrig ha för många tycker jag. men behövde ett par nya tyg skor. Bild kommer lite längre ner!
Idag har det varit väldigt konstigt väder tycker jag. När jag åkte till skolan sken solen på idrotten hagalde det ute på svenskan sken solen igen. På vägen till stan regnande det igen och nu skiner solen igen. Mysko väder!

Vid halv åtta ska jag iväg och sola med nathalie sen ska jag bara ta det lugnt tänkte jag!
Imorgon ska vi lägga plattor inne i buktiken, kan bli roligt!
Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla min bbd. Hej hej

image667
Din sko 199 spänn
3 st för 99 kr på BikBok
image668

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback