solning

Har varit iväg och solat med nathalie, det var hur skönt som helst och jag drömmer mig bort till andra världar medans nathalie satt och försökte "Ta kontakt" med mig. gick inge vidare. Börjar bli trött så ska hoppa in i duschen tänkte jag så jag är pigg imorgon. Hoppas ni har haft en bra måndag, det har jag iallafall. Att vakna bredvid Jonas gör dagarna till bästa för man känner sig glad!

Sorligt nog förlorar LHC ikväll, nathalie är jätte förbannad. Kommer in video så snart som möjligt när jag har ork till att lägga in den. Kan bli så att man får låna Jonas dator imorgon. men men nu skriker duschen på mig. Hörs imorgon och imorgon blir det plattsättning hela dagen sen hem till jonas och krama skiten ur honom! Yeah

Kommentarer
Postat av: maria

Så skönt med lite solning :)

Postat av: Fredrik

fin blogg!

2008-04-14 @ 22:18:03
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback