Onsdag morgon

Sitter här med lock på ena örat vilket är hur jälva jobbigt som helst. Känns som hela örat ska lossna. Jag har ju opererat mitt ena öra pågrund av att min trumhinna sprack när jag var liten och har problem. Problemet uppstår oftast när jag har varit förkyld. T.ex att åka flygplan är ett helvete för mig pågrund av att man får lock i öronen. Sånt man får ta helt enkelt.

Vidare till vad som händer idag.
Först lektion på morgonen med klassen och sen åter igen till bygghallen för plattsättning. Eftersom jag gick hem igår har jag faktiskt inte en blekaste om vad vi ska göra. Blir säkert något skit tråkigt!
Annars efter skolan ska jag inte alls göra mycket. Hem till min mor och städa lite och packa min väska! Eftersom jag inte kommer sova hos mamma något mer och har mina grejor hos min mamma. Nej nej nu är klockan snart kvart i sju och jag ska gå runt tjugo över dags att sätta fart kankse!

Hörs senare idag!
Ha en jätte bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback