natti nattii

Nu ska jag ut med tosse och samtidigt ta en kvälls cigg och sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen, känner att jag behöver sova. Imorgon blir det att hälsa på gamla högstadiet skolan med nathalie som är hur pepp som helst. halv tolv ska vi dit och herja tänkte vi! Har faktiskt inte varit där än sen vi slutade nian och jag lovade att komma tillbaka och säga hej! Kanske är dags nu.
Bild på byxorna kommer imorgon tänka ha på mig dom imorgon.
men men godnatt nu läsare och sov så gott!

P.s idag har jag pratat åter igen med min pojkvän, han sitter och dricker öl nu fast han är röd säger han, rätt åt honom! Dock vill jag med utomlands. fuskigt!

imorgon åker min kära madde också till mallorca, det är fuskigt! bli brun nu gumman. Hoppas du får det underbart, vi ska tänka på dig på onsdag när vi "super skallen av oss", hihi!

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback