Mycket värd dag

Idag har jag skärt i kakel&klinker och satt upp kakel.
Det är kul att umgås med killarna i skolan måste jag säga, speciellt nu när det är bara jag, tobbe och jacke som har plattsättning. Vi har våra bus. idag var samtalsämnet sex och barn väldigt hett.
Nu sitter jag här och luktar fix, det luktar inte så gott. ska hoppa in i duschen men ska äta först är hur hungrig som helst ändå har jag ätit två gånger idag i matsalen, helt otroligt! Jaja, men men vad ska man mer skriva..

Jo en sak kan jag skriva. Att igår var nog den mysigaste kvällen/natten på länge, Jag vet att du läser detta jonas men jag måste få säga att så bra jag sov inatt har jag inte gjort på väldigt länge. Jag älskar att somna i dina armar och vakna upp bredvid dig. Du gör mig till världens gladaste. Oh jag tycker om dig sååå mycket Jonas... ♥

image642
Så här stort har mitt leende varit idag, vad var det jag sa jonas ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback