Mr and Mrs knullarn

Straxt ska jag börja packa ner mina idrottskläder och dra mig ner till hallen igen för att vänta på när Jonas grabbar spelar final. Sen blir det handla och sen hem till Jonas. En kompis till mig har fått ett nytt namn och det är lite grovt men passar in på henne perfekt. Eller hur knullarn? visst är det ett elakt namn? men hon förtjänar det iallafall, . mer fick jag inte berätta för henne. hihi

Ikväll ser det ut att bli en myskväll med taco och kanske även något annat gott. Förövrigt fyller jag år om 8 dagar och min 18 års fest är om 5 dagar. Och på onsdag fyller min älskade vän isabelle persson 18 år. Snart börjar dom två veckorna med fullsatt ungefär varje dag. jag längtar faktiskt ihjäl mig!

image653

yeah fyllo nr 1 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback